Lagani kolač s jabukama 2

Nekada nisam voljela kolače s jabukama, a danas ih obožavam. Malo sam odlučila izmijeniti jedan recept koji je otprije na blogu - lagani kolač s jabukama. Naime, kada sam prvi put radila ovaj kolač, stavila sam premalo jabuka pa sam odlučila povećati količinu, a morala sam još nešto u mjerama izmijeniti jer sam imala samo 4 jaja, umjesto 5. 

Sastojci za nadjev: 400g naribanih jabuka, 1 čep ruma, 1 žlica šećera, 1 žličica cimeta. 
Sastojci za biskvit: 4jaja, 180g šećera, 1 vanilin šećer, 180g brašna, 1 žličica praška za pecivo, 180g omekšanog maslaca. 
Ostalo: šećer u prahu za posipanje. 
Veličina kalupa: 23*33cm.

Priprema: 
1. Naribati jabuke. Jabuke, rum i šećer zakuhati. Ocijediti jabuke ukoliko su pustile previše tekućine. Dodati cimet.
2. Jaja pomiješati sa šećerom i vanilin šećerom. Dodati omekšani maslac pa zatim brašno pomiješano s praškom za pecivom. Miješati da se dobije glatka smjesa. 
3. Dvije trećine gustog biskvita uliti u pravokutni kalup. Namazati naribanim jabukama. Ostatak biskvita nanijeti po jabukama.
4. Peći oko 25 minuta u pećnici zagrijanoj na 180C.
5. Kolač ohladiti i posuti šećerom u prahu.

Primjedbe