Polpete od leće

Još jedne polpete na blogu :) Polpete od leće su prefine i okusom jako podsjećaju na polpete od mljevenog mesa kada se ohlade. Nama su čak ukusnije kada se ohlade, a i drugi dan su fine. Recept za ove polpete dobila sam na Instagramu od jedne prijateljice s faksa i zaista su nas oduševile. Recept sam minimalno izmijenila, odnosno stavila sam samo jedno jaje, original recept je s web stranice Marthe Stewart. U receptu se kao mjera namirnica koristi šalica pa sam ja izvagala sastojke i nama je ova količina taman za ručak. Od ove količine sastojaka dobila sam toliko polpeta koliko ih dobijem od 500g mljevenog mesa, a leća je zdravija i puno jeftinija namirnica. Jedino ću sljedeći put probati peći polpete u pećnici umjesto u ulju.
Sastojci (za 3 osobe): 150g zelene suhe leće, 1 manji ljubičasti luk, 1 umućeno jaje, 150g krušnih mrvica, 2 žlice nasjeckanog peršina, sol, papar, ulje za prženje.

Priprema:
1. Leću natopiti na pola sata u vodi. Isprati leću pa je kuhati na laganoj vatri pola sata.
2. Nasjeckati luk na kockice i peršin, umutiti jaje pa sve dodati kuhanoj leći. Dodati krušne mrvice, posoliti i popariti te sve pomiješati u kompaktnu smjesu.
3. Polovicu smjese izmiksati u kremu pa dodati drugoj polovici te ponovno zajedno sjediniti.
4. Oblikovati polpete i peći u vrućem ulju. Polpete su gotove kad dobiju zlatnu boju s obje strane.
Poslužiti uz salatu.

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju. 

Primjedbe