Internet kupovina - tipkovnica za laptop i zamjena iste

Jučer mi je već nekoliko puta stigla obavijest na laptopu da je ekran uspješno oporavljen. Možda mi polako laptop ,,govori'' da ekran ,,umire''. To me ponukalo da pogledam je li moguće kupiti samo ekran i da si sama (čitaj muž) zamijenim to.
Laptop ima četiri godine, konstantno je uključen i jako se puno koristi pa nije ni čudo da dio po dio crkava. Bitno da mu ,,mozak'' radi, da ne treba unutra ništa još mijenjati i da je poprilično brz. Neki su dijelovi već,,umrli''. Najprije nas je napustio punjač, pokidale se žice, to smo kupili u trgovini jer je bio odmah dostupan. Onda su prošlo ljeto ,,umrla'' neka slova na tipkovnici - A, N i B. Skoro smo godinu dana živjeli bez njih i pisali pomoću dodirne tipkovnice koja se pojavi na zaslonu. Onda sam napokon odlučila da je vrijeme da se tipkovnica zamijeni. Tipkovnica se ne može kupiti u trgovini odmah kao punjač, već se može naručiti, treba mjesec dana da dođe, a cijena nove tipkovnice i ugradnje je 500kn. Što nije baš malo, pa sam ja malo škicnula na Youtube i onda tamo vidjela da to nije neka znanstvena fantastika i da se tipkovnica može naći za malo više od dvjesto kuna na Ebayu. Malo su skuplje tipkovnice prilagođene našim slavenskim jezicima zbog dijakritičkih znakova, dok su engleske inačice jeftinije pa treba pripaziti da se ne naruči kriva.
Dragi je bio malo skeptičan, ali ja sam odlučila riskirati.
Tipkovnicu smo naručili od proizvođača iz Kine KeySource_Lapparts i stigla je u roku od tjedan dana i još su bili tako ljubazni da su paket označili kao poklon u vrijednosti od 10 dolara kako ne bi eventualno platili carinu (a nismo ih to tražili).
I evo i videa (manje od dvije minute) kako je jednostavno zamijeniti tipkovnicu. Vjerujem da je tako i s laptopima drugih marki pa ako se netko susretne sa sličnim problemom ili da mu odumire neki drugi dio računala, neka najprije potraži na Youtubeu može li zamijeniti taj dio i koliko je to komplicirano. Na Ebayu se zamjenski dio lako pronađe i vrlo vjerojatno jeftinije, nego u trgovini, a možda i brže stigne kao u našem slučaju. Ne bih se čudila da i oni specijalizirani za prodaju i zamjenu računalnih dijelova naručuju tako iz Kine.

Primjedbe