Čokoladni kolač s jabukama

Ovaj klasičan i jednostavan recept za kolač s jabukama je jedan od mojih omiljenih. Kao ishodišni recept uzela sam bakin recept za kolač s jabukama, a dodala sam čokoladu.
Sastojci za biskvit: 
x 2 jaja, 
x 1 jogurt šećera,
x pola jogurta ulja, 
x 2 jogurta brašna,
x pola jogurta mlijeka, 
x 1 vanilin šećer, 
x 1 prašak za pecivo 
x 100g čokolade, 
x 200g naribane jabuke (2 manje jabuke), 
x malo cimeta po želji, ja sam stavila dvije žličice. 

Sastojci za glazuru: 
x 3 žlice šećera, 
x 100g čokolade, 
x 3 žlice vode, 
x 80g maslaca. 
Priprema: 
1. Rastopiti čokoladu na pari i ostaviti da se ohladi.
2. Jaja pomiješati sa šećerom i vanilin šećerom. Dodati brašno pomiješano s praškom za pecivo. Miješati pa dodati mlijeko i ulje. Na kraju dodati rastopljenu čokoladu i naribane jabuke. Dodati cimet po želji. 
3. Smjesu uliti u kalup te peći u unaprijed zagrijanoj pećnici na 180C 20 minuta. 
4. Vodu, šećer i čokoladu rastopiti na laganoj vatri. Dodati maslac na listiće i rastopiti ga. Preliti preko kolača. 
5. Ostaviti da se ohladi.

Primjedbe