Jagode: 4° Prhki kolač s jagodama

Vraćam se ponovno jagodama s ovim jednostavnim i finim kolačem. Prhko tijesto je prema maminom receptu za pitu s orasima, a ideja za kremu iz nadjeva iz časopisa Čarolija okusa. Ovaj recept je još jedna od mojih ulaznica za igru Ajme, koliko nas je na temu jagoda domaćice s bloga Pans and pots .

Sastojci za prhko tijesto: 350 g brašna, 160 g šećera, 1 prašak za pecivo, 1 vanilin šećer, 200 g maslaca/margarina, 1 jaje.
Sastojci za nadjev: 1 kiselo vrhnje, 100g šećera, 1 jaje, čep arome vanilije (ili žličica vanilin šećera), žličica gustina, oko 200g jagoda.
Za posipanje: šećer u prahu.
Priprema
1. Umijesiti tijesto od sastojaka, zamotati u prozirnu foliju i ostaviti u hladnjaku oko 20 minuta. Dok se tijesto hladi, oprati jagode, iscijediti ih, prepoloviti i ostaviti sa strane.
2. Izvaljati tijesto u limu, izravnati i izbockati vilicom. Tijesto staviti peći na 170°C na 10 minuta.
3. U međuvremenu pripremiti kremu:  pomiješati kiselo vrhnje, šećer, jaje, aromu vanilije i gustin.
4. Nakon deset minuta izvaditi tijesto. Namazati nadjevom i posložiti polovice jagoda po nadjevu. Vratiti u pećnicu i peći još 25-30 minuta, odnosno dok se krema ne zgusne.
5. Ohladiti kolač i posipati šećerom u prahu.
Savjet: Jagode u kolaču možete zamijeniti i nekim drugim voćem ili udvostručiti količinu kreme.
Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe

  1. odlican, i ja sam pravila nesto vrlo slicno. Postavljam uskoro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jucer je moja mama pravila nesto slicno, ali tvoje je jos bolje.. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se sviđa kolač.Volim ovakve kombinacije sa kiselom pavlakom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj kolač ti je odličan. Pošalji mi molim te sve tvoje receptiće koje si odvojila za igru Ajme na mypanandpot@gmail.com
    Unapred ti hvala
    Zorica :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvla vam na lijepim komentarima :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Napravila sam danas kolač! Divan je! :)
    Opredelila sam se za varijantu duplog krema,
    i još sam odozgo dodala dve slatke pavlake (šlaga)
    i ispalo je božanstveno! Njam.... ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar