srijeda, 28. ožujka 2012.

Ciklus o šparogama: 1° Proljetna frita/The cycle of asparagus: 1° Spring frit

Recipe in English is down
Obožavam proljeće zbog buđenja prirode i branja šparoga. Odmalena sam obožavala brati šparoge, toliko obožavam brati šparoge da sam redovito na proljeće izgrebena od trnja jer guram ruke i noge u trnje i granje samo da dođem do šparoga. Takva sam oduvijek što se tiče branja šparoga, ali ih nisam oduvijek jela, zapravo ih tek nekoliko godina jedem. Malo je to kontradiktorno s obzirom na moj ''stil'' branja šparoga, ali meni je oduvijek veći gušt bio brati ih, nego jesti. Ovaj post je prvi u nizu recepata sa šparogama – zato ciklus o šparogama – bit će ih koliko bude šparoga i mašte.

Kod nas se doma šparoge najčešće jedu u obliku frite (istučeno jaje i šparoge) za doručak i večeru. Toj klasičnoj verziji dodala sam tek dva sastojka (špek i vrhnje za kuhanje) da si malo ''začinim'' ovo jelo.


Sastojci za jednu osobu: 1 jaje, sol, šparoge, špek, malo vrhnja za kuhanje, maslinovo ulje. Šparoge nakidati na manje komadiće (kidati dok je šparoga mekana, tvrdi dio baciti) i oprati ih. Prokuhati šparoge u vrućoj vodi 5 do 10 minuta.

Narezati špek na tanje kockice. Jaje začiniti sa solju te istući vilicom pa zatim dodati malo vrhnja za kuhanje po želji (ja sam dodala pola žlice – možete i više). Špek i šparoge popeći na nekoliko kapi maslinova ulja te doliti smjesu jaja i vrhnja. Peći dok se smjesa ne stvrdne. I dobar tek!


Recipe in English: Spring frit

Ingredients for one person: 1 egg, salt, asparagus, bacon, a little cooking cream, olive oil. Asparagus tear into smaller pieces (leaves, until asparagus is soft, the hard part throw) and wash them. Boil asparagus in hot water 5 to 10 minutes.

Slice bacon in thin pieces. Egg seasoned with salt and beat with a fork and then add some cooking cream (I added half a tablespoon - You can add more). Bacon and asparagus bake on a few drops of olive oil and pour the mixture of egg  and cream. Bake until the mixture hardens. Enjoy your meal.

4 komentara:

  1. Špargle se kod nas vrlo slabo mogu naći.Retko retko ih kupujem.
    Fritata mi se baš dopada.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što ih slabo ima...Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  2. Prekrasne fotkice :) volim šparoge :)

    OdgovoriIzbriši