Njoki od butternut tikve u bijelom umaku

Kod mene polako počinje mirisati na jesen, kolači s jabukama i jela s tikvom. Mama je ove godine uzgojila butternut tikve pa sam tako radila juhu i prvi put njoke s tikvom umjesto s krumpirom, osobno su mi okusom vrlo slični. Prvi sam put i malo drukčije "izrađivala" njoke.  



Sastojci za njoke: 350g očišćene butternut tikve, 1 jaje, sol, 50g abc sira, 450g brašna.

Priprema:
1. Tikvu skuhati, ohladiti i usitniti vilicom.
2. Sve sastojke za njoke sjediniti. Tijesto je ljepljivo pa treba pobrašniti dasku i tijesto. Tijesto sam prstima "razvaljala" i onda nožem rezala.
3. Njoki su kuhani kad sami isplivaju.

Sastojci za bijeli umak: 20g maslaca, 1 žlica brašna, 100ml mlijeka, sol, papar, muškatni oraščić, listići bosiljka, 3 žličice abc sira.

Priprema:
1. Otopiti maslac zajedno s bosiljkom pa dodati brašno. 
2. Kada brašno požuti, dodati mlijeko.
3. Miješati dok se umak ne zgusne.
4. Umiješati abc sir te začiniti.


Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe