Mini pite sa sirom, tikvicama i pancetom

Slane mini pite sa SIROM idealne su za piknik 😋
Nadjev je toliko fin i taman mrvicu pikantan da već imam ideju za neko drugo jelo s tim nadjevom 🤩 🤣
Sastojci za prhko tijesto (za 10 mini pita): 200g brašna, 80ml mlake vode, 20g hladnog maslaca.
Sastojci za nadjev: 1 manja tikvica, 1 manji luk, 50g pancete, 200g svježeg punomasnog sira, 6 žlica vrhnja za kuhanje, 1 jaje, sol, papar, 1 mala čili papričica.

Priprema
1. Najprije prodinstati tikvicu, pancetu i luk na maslinovom ulju. Ostaviti da se ohladi.
2. Od sastojaka za tijesto umijesiti tijesto.
3. Tijesto podijelite na 10 loptica. Razvaljajte loptice u krug. Lagano ih stavite u košaricu za muffine (ja sam ih prejako utiskivala u košarice kao da dobiju lijep rub 🤦‍♀️ pa su mi se zalijepile).
4. Pomiješati zajedno sir, jaje, vrhnje za kuhanje. Začiniti solju, paprom, čili papričicom. Smjesi dodati ohlađene tikvice, pancetu i luk (ja sam ostavila 10 kolutića tikvice za strane za dekoraciju po vrhu).
5. Dvije žlica nadjeva stavljati u košarice od tijesta pa po vrhu posložiti kolutiće tikvice.
6. Peći u pećnici na 200 stupnjeva oko 30 minuta.

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@recepti_i_putopisi) i rado ću podijeliti u storyju. 

Primjedbe