Kukuruzne kocke s džemom i kiselim vrhnjem (bez glutena)

Bez razmišljanja kupila sam kukuruzno brašno jer je bilo na akciji, a nisam imala nikakvih planova s njime. Na pakiranju sam pronašla recept za zlevanku, a ja sam recept prilagodila sastojcima koje sam imala doma. Kolač me jako podsjeća na marendine (to je talijanski naziv, trenutno se ne mogu sjetiti hrvatskog naziva) Ferrero Brios jer se biskvit kao i one mrvi, a fino je mekan, a zahvaljujući nadjevu i sočan. Prednost ovog kolača je što se radi samo od kukurznog brašna pa je bez glutena. Ukoliko ne volite preslatke kolače savjetujem da u kiselo vrhnje ne dodajete šećer jer će se džem i kiselo vrhnje spojiti i postići će se balans. Nisam vagala količinu džema koju sam koristila, a namazala sam kao da mažem kruh.
Sastojci za biskvit: 2 jaja, 2 žlice tople vode, 100g šećera, 1 vanilin šećer, 1dcl ulja (suncokretovog), 1dcl tekućeg jogurta, 150g kukuruznog brašna, 1 prašak za pecivo.

Sastojci za nadjev: džem od borovnica ili neki drugi po želji, 200g kiselog vrhnja (20%mm), 2 žlice šećera u prahu.
Veličina kalupa: 23*33cm.
Priprema:
1. Jaja izmiksati s vodom, šećerom i vanilin šećerom. Dodati brašno pomiješano s praškom za pecivo te ulje i jogurt. Sve dobro izmiksati pa uliti u kalup obložen papirom za pečenje.
2. Peći u pećnici zagrijanoj na 180 stupnjeva 15 minuta.
3. Kolač izvaditi iz pećnice te namazati džemom, a preko džema preliti kiselo vrhnje koje ste pomiješali sa šećerom u prahu.
4. Kolač vratiti u ugašenu pećnicu na 5 minuta.
5. Ohladiti prije posluživanja.
Ps. Kolač je jako mekan pa pri rezanju dobro umočiti u vruću vodu.

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju. 

Primjedbe