Uskršnja pinca i titule

(Recept i fotografije su iz 2012. i samo su preneseni sa starog bloga.)
Recept je od sestričnine bake i taj je recept mojoj mami najbolji prema kojem je radila pincu.
Sastojci za tijesto: oko 1 kg brašna, 5 jaja, 25 dag šećera + 1 žličica šećera za otapanje kvasca, 1 vanilin šećer, 25 margarina, 40g svježeg kvasca, 0,5 dcl ruma, naribana korica jednog limuna, malo mlake vode za otapanje kvasca. 
Najprije otopiti svježi kvasac s jednom žličicom šećera i malo mlake vode i ostaviti da se diže. U posudu staviti sve sastojke i umijesiti tijesto. Ja sam tijesto podijelila na dva dijela, pokrila kuhinjskom krpom i pustila da se diže 45 minuta. Ponovno sam malo mijesila tijesto i ostavila da se diže još 45 minuta. Postupak sam ponovila još jednom – još malo miješenja i još 45 minuta dizanja – sve skupa tijesto se 3 puta dizalo po 45 minuta. 
Sastojci za premaz: 3 žumanjka. 
Od tijesta oblikovati kugle željene veličine za pince, napraviti rezove po njima i namazati ih žutanjkom.

Ja sam osim pinci izradila i pletenice i jednu titulu (tako to mama naziva, sigurno ima i drugih naziva). 
Prije početka pletenja pletenice, na mjestu tri trake postaviti jaje, učvrstiti ga u tijesto i isplesti pletenicu. Jaje dodatno učvrstiti s dvije tanje trakice u obliku slova X. Oblikovane pletenice premazati žumanjkom. 

Primjedbe