Pinca s dodatkom čokolade

Klasični recept za pincu odlučila sam malo izmijeniti, već isprobanom receptu  dodala sam čokoladu i tako malo obogatila okus. 

Sastojci: 400g brašna, 2 jaja, 100g šećera, 1 vanilin šećer, 100g margarina, 16 svježeg kvasca, čep ruma, naribana korica limuna, pola šake nasjeckane čokolade (može i više). 
Premaz: 1 žutanjak, malo krupnog šećera. 
Od ovih sastojaka dobiju se tri male pince. 

1. Najprije otopiti svježi kvasac s jednom žličicom šećera i malo mlake vode i ostaviti da se diže. 
2. U posudu staviti sve sastojke (osim čokolade) i umijesiti tijesto. Pokriti krpom, ostaviti na toplom i ostaviti da se diže oko sat vremena. 
3. Ponovno malo mijesiti tijesto, podijeliti u tri dijela. Kako uobičajeno pinca ide bez čokolade, ja sam u sam jedan dio stavila čokoladu i to u sredinu. Pince po vrhu prerezati u obliku križa/slova X. Ostavila da se diže još sat vremena. 
4. Pince premazati žutanjkom i posipati krupnim šećerom. Onu u koju sam stavila čokoladu posipala sam po vrhu čokoladom. 
5. Pince peći 30 minuta u pećnici unaprijed zagrijanoj na 180°C. 

Primjedbe