Mini pljukanci sa šalšom za bebe

Jako me veseli ova nova faza dohrane u kojoj se nalazimo, kada hranu koju mi jedemo sve više prilagođavam i mom malom Smiješku. Tako sam i pljukance sa šalšom prilagodila njemu. 
Pljukance sam radila prema noninom receptu koji je već na blogu jedino što sam smanjila sol, stavila sam samo prstohvat soli. Kako je recept za pljukance za veću količinu, ako se priprema samo za jedan obrok i za dijete, preporučam smanjiti količinu brašna i uopće ne dodavati sol. 
Uz dodatak začina kao što su sol, papar, bosiljak i češnjak ovo jelo bit će odličan ručak i za nas odrasle. 
  • Sastojci za jedan obrok: 80-100g brašna, par kapi maslinova ulja, topla voda. Dodavati žlicu po žlicu toplu vodu dok tijesto ne postane kompaktno. Kidati manje komadiće tijesta i valjati između obje ruke. Možete tijesto naribati umjesto da oblikujete u pljukance. Pljukance kuhati u vreloj slanoj vodi oko 10 minuta. Pljukance sam oblikovala što sam manje mogla, a skuhane sam ih malo još usitnila s vilicom. Pljukanci su od pšeničnog brašna (8mj.), a prema tablici kojom se vodim tjestenina bez jaja ide od 11 mjeseci.
  • Šalšu za bebe radila sam još ljetos i spremila u zamrzivač pa je sada samo zagrijem da se otopi. Za šalšu: luk dinstati na vodi pa dodati rajčicu (pelate) da se skuha. Šalšu pasirati i dodati pljukancima. Ukoliko kuhate za jedan obrok šalšu, bit će potrebno 1 žlica nasjeckanog luka, 1-2 pelata (ovisi o veličini). Kako rajčica prema tablici ide od 10 mjeseci tako i ova šalša. Naši su pelati bili domaći pa smo mi šalšu uveli sa 8. mjeseci i dodavali je palenti što moj Smiješko naprosto obožava. 
Ps. Gore sam napisala smanjene količine za jedan obrok, ali preporučam napraviti veću količinu pa spremiti u zamrzivač, kako šalšu tako i pljukance. 

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe