Gulaš juha #inspired by Budapest

Ne volim juhe, rijetko ih kuham i jedem, ali mađarska gulaš juha je oduševila i supruga i mene pa sam je odlučila spremiti. Pronašla sam recept u kuharici Škola kuhanja od dr. Oetkera, ali sam recept malo izmijenila jer u tom receptu nije bilo ni krumpira ni mrkve, a u juhi koju smo mi jeli bilo ih je.
Sastojci: 400g junetine, maslinovo ulje, 1l juhe od junetine, 1 manji celer, 2 lista celera,  2 mrkve, 1 luk, 2 krumpira, jedna šaka paprike babure nasjeckane na kockice, 3 veća krumpira, 4 žlice šalše od rajčice, sol, papar, mljevena crvena pikantna paprika. 

Priprema: 
1. Oko sat vremena kuhati junetinu nasjeckanu na kockice s celerom,listovima celera, mrkvom i lukom.
2. Odvojiti juhu od mesa i povrća, za gulaš juhu je potrebna jedna litra te juhe, ostalo se može spremiti za neka druga jela. Meso popržiti na maslinovom ulju da poprimi boju. Zaliti skuhanom juhom. Kad zakuha dodati krumpir nasjeckan na kockice i kuhati oko 30 minuta. Zatim dodati luk i mrkvu iz juhe, narezati na listiće, i papriku te 4 žlice šalše od rajčice. Začiniti solju, paprom i mljevenom pikantnom paprikom i kuhati još 20 minuta.
Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe