Brzi kolač s keksima i krema od pudinga u čaši

U nekoj sam fazi da mi se ništa ne da pa su ovakvi deserti super rješenje za se brzo zasladiti. Ovu kremu od pudinga i kiselog vrhnja možete poslužiti u čaši s preljevom od jagoda ili u kombinaciji s petit keksima u obliku kolača.

Sastojci za kremu: 2 praška za puding okusa vanilije, 800ml mlijeka, 5 žlica šećera za kuhanje pudinga, 200g kiselog vrhnja (20 % mm). 

Sastojci za preljev: 200g zrelih jagoda, 2 žlice šećera, 2 žlice ruma.

Od ove količine sastojaka dobila sam 6 manjih čašica.

Sastojci za kocke: oko 20 komada petit keksi (za kalup veličine otprilike 25*37).

Priprema
1. Skuhati puding prema uputama, ali u samo 800ml mlijeka. U još vruć puding umiješati kiselo vrhnje. Miješati dok smjesa ne bude bez grudica.
2. Jagode nasjeckati na kockice i zakuhati sa šećerom i rumom.
3. Ako ćete raditi desert u čaši, stavljate kremu pa malo preljeva od jagoda pa kremu i na vrh preljev.
Ako ćete raditi kocke, kalup (veličine otprilike 25*37), obložite prijanjajućom folijom pa posložite petit kekse (ja ih nisam umakala u ništa) te prelijete kremom, a možete i preljevom od jagoda (ja sam samo malo što mi je ostalo) te na kraju posipate izmrvljenim keksima.
Ohladiti i poslužiti.

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe