Pikantna cvjetača

Kada sam na Instagramu vidjela recept za hrskavu cvjetaču od Mmmikser, znala sam da ću je kad-tad pripremiti. Radila sam pola mjere sastojaka jer je cvjetača bila prilog za polpete od leće. Moja je cvjetača bila iz zamrzivača pa nije bila baš hrskava, ali pikantna i ukusna da. Napravila sam i sitne izmjene u receptu jer nisam imala sve sastojke doma.
Sastojci: 300g cvjetače, 25g kukuruznog brašna, 5g krušnih mrvica, 20ml suncokretovog ulja, sol, papar, 25ml vode, jedan češanj češnjaka nasjeckan na kockice; 50g domaće guste šalše od rajčice, 1 žličica šećera, 1 mala usitnjena čili papričica.

Priprema:
1. Cvjetaču oprati i razdvojiti cvjetove ili koristiti odmrznutu cvjetaču.
2. Pripremiti prvi nadjev za cvjetaču tako da pomiješate kukuruzno brašno, krušne mrvice, 10ml suncokretovog ulja (pola količine), vodu, češnjak, sol i papar.
3. U nadjev ubaciti cvjetaču, dobro pomiješati kako bi se na cvjetove cvjetače uhvatio nadjev. Peći u zagrijanoj pećnici na 200 stupnjeva 20 minuta.
4. Pripremiti pikantni nadjev: pomiješati šalšu sa šećerom, čili papričicom i ostatkom suncokretova ulja (10ml).
5. Vruću cvjetaču ubaciti u pikantni nadjev te pomiješati da upije nadjev.
6. Peći u pećnici još 20 minuta.

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju. 

Primjedbe