Polpete od prosa

Nakon što nas je oduševio falafel (polpete od slanutka), odlučila sam da krećemo u istraživanje novih namirnica. Tako je došao red na isprobavanje prosa. Najprije sam radila slatku prosenu kašu, ali nije mi se previše svidjela, a onda polpete od prosa i to su još jedne polpete koje će se od sada nalaziti na našem stolu. Imala sam problema pri prženju ovih polpeta jer su jako mekane pa ću ih zato sljedeći put probati peći u pećnici. Ove su polpete lagane i dobar su prilog uz meso.
Sastojci za 3-4 osobe: 1 šalica prosa (oko 150g prosa), 3 šalice vode za kuhanje prosa, 1 manji luk, 2 češnja češnjaka, pola šake peršina, 3 žlice tahini umaka ili sezama, 8 žlica krušnih mrvica, sol, papar.
Ostalo: krušne mrvice za uvaljati polpete, ulje za prženje.

1. Proso skuhati u slanoj vodi (moj je bio kuhan nakon 15 minuta). Pustila sam proso da se ohladi sa ostatkom vode koja je ostala od kuhanja, ostalo je vrlo malo vode koju je onda proso upio.
2. Luk, češnjak i peršin usitniti nožem ili u sjeckalici.
3. Prosu dodati nasjeckani mješavinu, krušne mrvice, tahini ili sezam, krušne mrvice, sol i papar. Sve dobro pomiješati.
4. Oblikovati polpete i uvaljati ih u krušne mrvice.
5. U tavi zagrijati malo ulja, ne previše, dovoljno da pokrije dno. Polpete pržiti na srednjoj temperaturi dok ne dobiju zlatnu boju. Po potrebi smanjiti temperaturu na najmanju. Nemojte okretati polpete dok s donje strane ne dobiju boju jer će se inače raspadati pri okretanju.
Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe