Vanili krema s preljevom od trešanja

Dobila sam prezrele trešnje koje je trebalo djelomično i očistiti pa sam ih odlučila iskoristiti u preljevu za kremu, odnosno desert u čaši. Kremu sam izradila od sastojaka koje sam imala doma, a to su bili prašak za puding od vanilije i slatko vrhnje. Dolje navedeni sastojci za kremu su za 4 zdjelice/čaše, odnosno za 4 porcije deserta. Trešnje nisam vagala, otprilike 2-3 šake trešanja sam iskoristila za ovaj desert. Umjesto trešanja možete koristiti jagode, maline itd.
Sastojci za kremu: 1 prašak za puding s okusom vanilije, 500 ml mlijeka, 3 žlice šećera, 180 ml slatkog vrhnja, 1 vanilin šećer.

Sastojci za preljev: trešnje/jagode/maline, vanilin šećer i rum.

Priprema
1. Skuhati puding prema uputama (1 prašak za puding, 500 ml mlijeka, 3 žlice šećera) i ostaviti da se ohladi.
2. Slatko vrhnje izmiksati s vanilin šećerom pa dodati puding i sve zajedno izmiksati.
3. Kremu uliti u zdjelice i ostaviti da se hlade u hladnjaku.
4. Trešnje prepoloviti i staviti kuhati s 1 vanilin šećerom i čepom ruma. Kuhati dok se šećer ne rastopi i trešnje ne puste sok (par minuta). Ostaviti da se malo ohladi.
5. Po kremi preliti preljev.

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe