Cheesecake s breskvama bez pečenja

Na blogu imam jako puno recepata za kolače sa sirom, ali uvijek one koji se peku. Kako je prevruće za paljenje pećnice, ovaj put na blog stiže recept za tortu od sira koja se ne peče. Inače, muž je za ovu tortu rekao da je jedna od boljih koje sam pripremila.
Sastojci za nadjev od bresaka: 500g bresaka, 2 čepa ruma i 1 vanilin šećer.

Sastojci za podlogu od keksi: 200 g Petit keksi, 100 g maslaca.

Krema: 500g svježeg sira s vrhnjem, 250g vrhnja za šlag, 5 žlica šećera u prahu, 1 vanilin šećer, 1 pakiranje želatine u prahu.
Priprema
1. Breskvama skinuti kožu i koštice te nasjeckati na komade. Breskve kuhati nekoliko minuta zajedno s rumom i vanilin šećerom dok ne puste sok i malo se raspadnu. Ostaviti da se ohlade.
2. Kekse samljeti u sjeckalici i dodati rastopljeni maslac.
3. U kalup za tortu utisnuti podlogu od keksi i rasporediti nadjev od bresaka te staviti u hladnjak.
4. U jednoj posudi istući vrhnje za šlag, a u drugoj sir s vanilin šećerom i 5 žlica šećera u prahu.
5. Želatinu pripremiti prema uputama na omotu. U rastopljenu želatinu umiješati 4 žlice smjese od sira i šećera te dodati ostatku sira. Na kraju umiješati i šlag u smjesu.
6. Kremu uliti u kalup i izravnati. Tortu ostaviti u hladnjaku najmanje 3 sata, ali najbolje preko noći.

Za ukrašavanje sam koristila 1 breskvu koju sam pripremila kao breskve za nadjev i kad se malo ohladila rasporedila sam je po torti.

Ps. Breskve možete zamijeniti nekim drugim voćem. Kako sam koristila svježi sir s vrhnjem, onda sam stavila manje šećera. Ako koristite običan svježi sir, bit će potrebno više šećera. Najbolje probati kremu prije stavljanja na tortu pa dodati još šećera po guštu.

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe