Mamine punjene paprike

Svaka mama/baka ima svoj recept za punjene paprike i svi slični, a opet različiti. Moja mama radi punjene paprike u crvenom umaku, a npr. umak od moje svekrva je uvijek narančast, a opet obje varijante su jednako fine. Nekako sam naviknuta na mamine pa radim na njen način.
Sastojci za punjene paprike: 10 paprika za punjenje (ja sam se odlučila za manje paprike), 700g miješanog mljevenog mesa, 1 veći luk, šaka riže, 5-6 žlica domaće šalše od rajčica, ulje, sol, papar, voda.
Prilog: pire krumpir.

Priprema:
1. Nasjeckati luk na kockice i popržite na ulju. Poprženom luku dodala sam dvije žlice šalše, premjestila u posudu za miksanje i usitnila štapnim mikserom.
2 Mljeveno meso pomiješati s rižom, začiniti solju i paprom te puniti paprike.
3. U lonac vratiti usitnjeni luk sa šalšom, poslagati paprike, doliti vode da pokrije paprike te još 3-4 žlice šalše.
4. Kuhati oko sat vremena te začiniti umak solju i paprom.
5. Poslužiti uz krumpir pire.

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe