Mamini keksići

Pekla sam kekse prema receptu iz mamine knjižice - u originalu se recept zove ''Keksi s testomatom''. Ovi keksi su jedni od onih uz koje sam odrasla i koji su se pekli svaki Božić. Mama bi umijesila tijesto (prema ovom receptu, u jedan dio bi dodala kakao) i pomoću testotmata oblikovala kekse, a sestra i ja smo ih posipale šećerom u prahu kada bi ih izvadila iz pećnice.

Ja sam radila pola doze recepta, evo sastojaka za pola doze: 
3 jaja
0.5 kg brašna
1 maslac
1 prašak za pecivo
1 vanilin šećer
15 dag šećera.
Kekse peći oko 10 minuta na 200C i posuti ih šećerom u prahu.

Smjesu sam podijelila na 3 dijela.
1.Limunski borići
U jedan dio smjese naribala sam koricu i sok limuna (neprskanog, domaćeg).
2. Šećerne zvjezdice
Drugi dio smjese sam oblikovala u zvjezdice.

3. Zvjezdice s marmeladom
Od trećeg dijela smjese sam napravila isto zvjezdice, stavila marmeladu od brusnice i zatvorila sa zvjezdicama kojima sam napravila rupu u sredini.
Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe