Keksići - kakao prutići, kokos sunašca i keksi s komadićima čokolade

Tijesto za kekse radila sam prema receptu iz knjige ''Kolači'' dr. Oetkera, ta je knjiga moja ''Biblija'' hehe…Dobila sam je za jednog Sv. Nikolu od moje cimerice i isprobala sam već dosta recepata. Iz tijesta sam izbacila neke sastojke (sol i ekstrakt ruma), a poslije sam smjesi dodala neke sastojke po svom guštu. 

Sastojci za tijesto: 25 dag brašna, 1 žličica praška za pecivo, 15 dag šećera, 1 vanilin šećer, 1 jaje, 10 dag omekšanog maslaca.
Priprema:
1. Za tijesto pomiješati brašno s praškom za pecivo te dodati sve ostale sastojke. Pomiješati da se sve poveže u tijesto.
2. Tijesto sam podijelila u tri dijela. Umiješala sam sastojke, tijesto umotala u prozirnu foliju i stavila ga u hladnjak na 30 minuta. Od tijesta sam oblikovala različite oblike i stavila peći kekse na 200C otprilike 10 minuta.

1. Kakao prutići.
U jednu trećinu tijesta dodala sam 2 žlice kakaa.  

2. Keksi s komadićima čokolade
 U jednu trećinu tijesta dodala sam komadiće gorke čokolade.

3. Kokos sunašca
U jednu trećinu tijesta dodala sam 3 žlice kokosa.
Od tijesta su mi došle dvije manje kutije za kekse (kao ona gore). Ne znam kako, ali moj stari je u jedno popodne pojeo cijelu jednu kutiju tako da ove dane ''moram'' opet peći kekse. Moram pronaći recept za jednu veliku dozu pa da potraju bar pola tjedna, a ne samo dva dana.
Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe