Šetnja Bolognom


Neko sam vrijeme pauzirala od bloga, kuhanja i svega jer  su mi pripreme za vjenčanje oduzimale previše vremena. Vraćam se s nekoliko putopisa s medenog mjeseca.
Kako mi moj posao ,,nije dopuštao'' duži godišnji odmor nakon vjenčanja, morali smo odustati od egzotičnih i udaljenih destinaciju. Odabrali smo najbližu i u tom trenu najdostupniju ,,egzotičnu'' destinaciju - Maltu. Umjesto nama najbližeg aerodroma u Trevisu (Venecija), odabrali smo aerodrom u Bologni jer su nam letovi s tog aerodroma omogućavali duži boravak  na Malti. Kao i uvijek dosad letjeli smo s Ryanairom zbog jeftinih karata.
Iz središnje Istre do Bologne potrebna su otprilike 4 i pol sata vožnje. U blizini aerodroma odabrali smo pristupačan i lijep hotelčić http://www.hotel-brianza.it/index.php?lang=it koji smo rezervirali preko Bookinga.
Bologna je glavni grad regije Emilia-Romagna i poznata je po tome što je ovdje osnovano prvo sveučilište. Ukoliko se u grad ide automobilom treba pripaziti koliko ćete se približiti samom centru grada jer je zabranjeno automobilom ući u strogi centar i naplaćuju se kazne. Mi smo parkirali u blizini glavnog željezničkog kolodvora odakle smo krenuli u laganu šetnju Bolognom:
vrata Galliera

stepenište Pincio della Montagnola koji vodi do vrtova Montagnola



poznati tornjevi


najpoznatiji trg je Piazza Maggiore


na trgu se nalazi više palača:
Palazzo Re Enzo



Palazzo del Podestà



Palazzo dei Banchi



bazilika sv. Petronija




Primjedbe