Kolač s trešnjama

Nekako nemam naviku ni jesti ni praviti slastice s trešnjama, već mi je najveći gušt jesti ih svježe. No, dobila sam prezrele trešnje koje mi se baš nisu jele, za marmeladu je količina bila premala pa sam se odlučila za kolač. Odabrala sam kolač s trešnjama iz jedne mamine prastare knjižice s receptima, prilikom izrade shvatila sam da je recept dosta kriv. 
Ovo je ujedno moja ulaznica za igricu Ajme, koliko nas je na ovomjesečnu temu trešnje čija je domaćica Petra 
Uglavnom, meni je odmah bilo sumnjivo onih 5 jaja, nisam još radila prhko tijesto s toliko jaja, a u receptu piše razvaljati, a činilo mi se puno i 1-1.5 kg trešanja. Ponekad prhko tijesto mijesim rukama, a ponekad spiralnim nastavcima. Iz opreza krenula sam miksati sa spiralnim nastavcima i uspostavilo se da sam dobro učinila jer bi mi inače ruke zaglavile u ljepljivoj smjesi. Količina tijesta nije velika pa ne znam što bi bilo da sam zaista imala kilogram trešanja, tko zna što bi se dogodilo. Jeste li se susreli s krivim receptima? I kako vam je ispalo jelo pravljeno po krivom receptu? 
Bez obzira na točnost recepta, kolač je ispao mekan i sočan, nekako starinski, kao iz starih vremena kada su se kolači radili na najjednostavnije načine. Uz sve današnje kreme, tehnike ukrašavanja i razne oblike kolača, meni ovakvi kolači počinju biti egzotični, ali i divan predah od današnjih kompliciranja u izradi slastica (kojima i sama znam pribjeći) i povratak nekom prapočetku slastica. I da ne nastavim filozofirati, evo malo prilagođenih sastojaka i pripreme kolača: 

Sastojci: 5 jaja, 200g šećera, 1 vanilin šećer, 200g brašna, 1 žličica praška za peciva, 200g maslaca/margarina, 350g trešanja, šećer u prahu za posipanje. 

Priprema: 
1. Uključiti pećnicu da se zagrijava na 200C. 
2. Trešnjama odstraniti koštice, oprati ih i ispeći u pećnici na 10 minuta.
3. U međuvremenu pripremiti tijesto. Sve sastojke ubaciti u posudu i izmiješati da se dobije glatka smjesa. 
4. Uliti tijesto u kalup, posuti trešnjama i peći oko 20 minuta. 
5. Kolač ohladiti i posuti šećerom u prahu. 


Ps. Dimenzije lima su cca 32cm-25cm. Trešnje možete zamijeniti i drugim voćem ako ih nemate.


Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.

Primjedbe

  1. svi volimo ovakve kolače, tako mirišu na one što su nam none radile

    OdgovoriIzbriši
  2. Svi smo se bacili na trešnje :)
    Obožavam ih, na sve mile moguće načine.
    Rado bi degustirala i ovaj tvoj kolaček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno izgleda!! I meni su također najdraže svježe, ali i kolače obožavam :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar