Muffini s narančom

U potrazi za inspiracijom vratila sam se vlastitim počecima bloganja, ali i kuhanja. Tako sam tada, davno, pekla stalno muffine kao npr. ove muffine s narančom. Bit ću iskrena i reći da su muffini fini i mekani, ali se naranča ne osjeti. Trebalo bi zasigurno staviti više naranče ili pak naranču umiješati kuhačom u smjesu, a ne mikserom kako sam ja učinila. Količina sastojaka je za 12 muffina. 


Sastojci: 200g brašna,1 omot praška za puding od vanilije, 3 žličice praška za pecivo, 150g šećera, 1 vanilin šećer, 200g omekšanog maslaca, 3 jaja, 1 naranča, 1 žličica naribane korice naranče/mandarine. 
Priprema: 
1. Naribati koricu jedne neprskane naranče (ja sam stavila od mandarine)  te ju očistiti od ostataka kore i bijele ovojnice tako da ostane samo narančasti mesni dio. 
2. Mesni dio kuhati zajedno s 1 žlicom šećera. Kuhati oko 5 minuta pa ostaviti da se ohladi.
3. Jaja pjenasto izmiksati sa šećerom i vanilin šećerom pa dodati maslac.  
4. Brašno, prašak za puding od vanilije i prašak za pecivo pomiješati i dodati smjesi.  
5. Na kraju dodati preostali ohlađenu skuhanu naranču, naribanu koricu naranče te miješati da se smjesa spoji. 
6. Tijesto uliti u kalupe za muffine i peći na 180C oko 25 minuta. Kad se muffini ispeku ostaviti ih da se ohlade.

Muffine možete ukrasiti smjesom šlaga i naranče (jednu naranču skuhati kao i za smjesu za muffine). Ps. Ovako su izgledale fotke 2011. kada je recept prvi put objavljen. 

Primjedbe