Beze rolada s kremom od vanilije i malina

Ostala su mi tri neiskorištena bjelanjka nakon što sam radila krofnice i onda sam po internetu tražila recepte kako da ih iskoristim. Naišla sam tako na recept za beze roladu kod Matejke na blogu Like chocolate u koji idu točno tri bjelanjka, a punjenje rolade odlučila sam prilagoditi sastojcima koje sam imala doma. Ova je rolada mekana, prozračna i topi se u ustima. Kombinacija slatke beze kore, jednostavne kreme od vanilije i kiselog nadjeva od malina je fantastična. Recept za beze roladu sam malo prilagodila, smanjila sam količinu šećera i izbacila listiće badema, ali sam se držala Matejkinih uputa.
Sastojci: 3 bjelanjka, prstohvat soli, 100g šećera, 1 žličica jabučnog octa, 1 žličica gustina (škrobnog brašna).
Sastojci za kremu od vanilije: 1 prašak za puding od vanilije, 250ml mlijeka, 3 žlice šećera, 125g omekšanog maslaca.
Sastojci za nadjev od malina: 200g malina, 2 žlice šećera, 1 žlica gustina.
Ostalo: šećer u prahu, par malina za ukrašavanje.
Veličina kalupa za pečenje: 44*37cm.
Priprema:
1. Prašak za puding otopiti s 3 žlice šećera i 6 žlica hladnog mlijeka. Ostatak mlijeka zakuhati pa dodati rastopljeni puding i kuhati kao puding dok se ne zgusne. Puding ostaviti sa strane da se ohladi, ali prekriti vrh prozirnom folijom da se ne stvori kora.
2. Bjelanjke izmiksati s prstohvatom soli u čvrsti snijeg. Dodati šećer i miksati dok se šećer ne rastopi. Na kraju dodati ocat i gustin. Smjesu rasporediti na papir za pečenje i peći u pećnici zagrijanoj na 180 stupnjeva 8 minuta pa još 15 minuta na 160 stupnjeva. Beze tijesto za roladu staviti na papir za pečenje posut šećerom u prahu i ostaviti da se ohladi.
3. Dok se peče rolada, možete pripremiti nadjev od malina. Maline zakuhati sa šećerom pa skloniti sa štednjaka te procijediti od koštica. Malinama bez koštica umiješati gustin. Kada ste gustin ravnomjerno umiješali, vratiti na štednjak i zakuhati. Ostaviti da se ohladi.
4. Omekšani maslac izmiksati da bude kremast pa dodati ohlađeni puding te izmiksati zajedno.
5. Beze kori za roladu ukloniti papir za pečenje, namazati kremom od vanilije (ostaviti 1/3 kreme za ukrašavanje rolade izvana), a po njoj namazati nadjev od malina (ostaviti 1-2 žlice nadjeva za ukrašavanje). Zarolati roladu, namazati je kremom od vanilije i pokapati nadjevom od malina. Ukrasiti potezima vilice i malinama.

Primjedbe