Jabuke u tijestu

Prije nekoliko dana na Instagramu sam  ugledala izgledom savršene jabuke u tijestu. Odlučila sam isprobati recept za te savršene jabuke u tijestu, ali moje nisu ni blizu izgledale tako pa sam malo eksperimentirala da dobijem ukusne, ali i lijepe jabuke u tijestu. Čak sam ih neuspješno pekla u tavi kao palačinke (tijesto je za deblje palačinke) i u pećnici.
Recept (mjera je jogurt od 180g)Sastojci: 8 jabuka srednje veličine, 2 žlice šećera u prahu, 1 žličica cimeta, 1 jaje, 1 vanilin šećer, prstohvat soli, 2 jogurta brašna, 1 i pol jogurt mlijeka.
Priprema1. Jabuke oguliti, narezati ih na kolutove (otprilike oko 3mm debljine) i s kružnim oblikom za izradu keksi ukloniti središnji dio.2. Jabuke posušiti i začiniti šećerom i cimetom.3. Jaje izmiksati s vanilin šećerom i soli pa dodavati naizmjence brašno i mlijeko.4. U tavi zagrijati ulje (otprilike u visini debljine prsta). Ulje je zagrijano kada se oko čačkalice stvaraju mjehurići.
5. Jabuke umakati u smjesu i peći u zagrijanom ulju dok ne dobiju boju s obje strane. Posipati ih šećerom u prahu. 
Ps. Smjesa može odstajati i u hladnjaku jedan dan.

Primjedbe