Fritule s brusnicama

Kuhanje je kod mene krenulo najprije isprobavanjem recepata iz mamine knjižice pa sam se onda dočepala nonine knjižice s receptima i sad će polako na red doći i svekrvini recepti. Nisam još došla do njezine knjižice, ali mi je neke recepte izdiktirala pa sam ih isprobala i sad ću i njih objavljivati. Kod ovih fritula mi se jako sviđa što su kompaktne i što im je okus obogaćen brusnicama.  
Sastojci: 2 jaja, 6 žlica šećera, 1 čvrsti jogurt, 1 kiselo vrhnje, 500g brašna, 1 vanilin šećer, 1 prašak za pecivo, 1 žlica maslaca, 6 žlica ruma, 3 žlice brusnica, naribana korica limuna. 
Za prženje: ulje. 
Za posip: šećer u prahu.  
Priprema: 
1. Brusnice natopiti s rumom.
2. Jaja pomiješati sa šećerom i vanilin šećerom. Dodati ostale sastojke: maslac, jogurt, kiselo vrhnje, brašno pomiješano s praškom za pecivo,  naribanu koricu limuna i na kraju brusnice s rumom. Ukoliko ne možete sa žličicom uzimati smjesu, dodajte još malo brašna. 
3. U lonac za prženje uliti ulje (otprilike 2-3 prsta visine posude) i zagrijati ga.
4. U vruće ulje žličicom ubacivati smjesu i pržiti dok fritule ne dobiju zlatno-smeđu boju.
5. Fritule ocijediti od ulja i posipati šećerom u prahu.

Primjedbe