Nonine fritule

(Recept je objavljen u siječnju 2012. na starom blogu i prenesen.)
Ovo je recept za jako jednostavne fritule, s malo sastojaka koje sigurno ima svatko doma, a jako su fine. Fritule su najukusnije dok su još tople, savršena su slastica za hladne dane. 
Recept je iz nonine knjižice. 
Sastojci: 1 jaje, 8 žlica šećera, 1 vanilin šećer, 1 prašak za pecivo, 500 g brašna, 500 ml mlijeka, 1 čep ruma, naribana korica limuna, 1 žličica arome vanilije.  
Ostali sastojci: ulje za prženje, šećer u prahu za posipanje.


Pomiješati šećer s vanilin šećerom te u to umiješati jedno jaje. Dodati naribanu koricu limuna, žličicu arome vanilije.  Brašno pomiješati s praškom za pecivo dodati smjesi i miješati te potom dodati mlijeko. Ukoliko vam se čini rijetka smjesa dodati još brašna. Ulje zagrijati i u vruće ulje malom žlicom stavljati smjesu da se prži. Treba biti dosta ulja jer ako fritule su ''na zraku'' će im doći rupice od zraka i biti plosnate. Kada fritule dobiju zlatno-smeđu boju izvaditi ih u zdjelu s papirom za upijanje masnoće. Posuti ih šećerom u prahu. 

Ja sam jedan dio tijesta ispržila, a drugi dio sam stavila u hladnjak i ispržila drugi dan. Od ove količine dođu dvije posude veličine kao na slici. 
Kako je par fritula preživjelo od ručka do večere, naravno sakrila sam ih, onda su bile hladne pa sam napravila ''umak'' da budu ''toplije''. U 2 žlice nutelle dodala sam malo mlijeka i grijala na vatri dok se ne dobije malo gušća tekućina. S velikim štapićima umakati fritule u rastopljenu Nutellu i uživati. 

Primjedbe