Integralni kruh sa sjemenkama i priča o spiralnim nastavcima :D

Sjećam se kada sam bila mlađa da mi nikako nije bilo jasno zašto mikser ima dvije vrste nastavaka, one koje mama uvijek koristi i one spiralne koji samo smetaju u ladici s ostalim priborom. Čak sam i upitala mamu zašto ne koristi te spiralne i rekla je da su za nešto drugo ili da ti ne valjaju za kolače i na tome je stalo. Onda sam dobila svoju prvu knjigu o kolačima i tamo sam prvi put vidjela: spiralnim nastavcima umijesite tijesto. Tada sam saznala da spiralni nastavci služe za izradu prhkog tijesta kod kolača! Do tada nisam radila prhko tijesto, a prhko tijesto za kekse je mama uvijek ručno oblikovala. Koje otkriće i spas jer nije baš lako umijesiti prhko tijesto. Nakon nekog vremena kupila sam i vlastiti mikser na kojemu su nacrtani nastavci i što se s njima može i izraditi. Kod crteža spiralnih nastavaka stoji sličica kruha. E, to je tek bilo otkriće, spiralnim nastavcima mogu umijesiti kruh, jeeee! I tako, dragi moji, ja otada ni tijesto za pizzu ni kruh ne mijesim ručno više, već to radi moj mikser čarobnim spiralnim nastavcima. Uglavnom, bit je u tome da ćete spiralnim nastavcima umijesiti tijesto za kruh u 5 minuta, a ako imate onaj koji sam stoji i miješa, još će biti lakše. 
Sastojci: 300g graham brašna, 200g pšeničnog brašna, 20g kvasca u prahu (svježeg), 1 žličica šećera, 1 žlica ulja maslinova (suncokretova), 1 žličica soli, 2 žlice suncokretovih sjemenki, 2 žlice zobenih pahuljica, 1 žlica sezamovih sjemenki, mlake vode.
Priprema:
1. Kvasac rastopiti u mlakoj vodi s žličicom šećera i ostaviti da se digne. 
2. Pomiješati brašno i sjemenke zajedno pa dodati ulje i sol te otopljeni kvasac. Miješati spiralnim nastavcima i dodavati postepeno mlaku vodu da bude mekano tijesto, ne dodavati previše vode odjednom. 
3. Tijesto pokriti i ostaviti da se diže na toplom. Kada se tijesto udvostruči, oblikovati kruh te ostaviti da se još malo diže u limu. Pećnicu zagrijati na 200C i peći oko 40 minuta, ovisno koliko veliki kruh ste oblikovali. Ove sam male kruščiće pekla 20 minuta i oni su bili za mog Smiješka.  

Primjedbe