Domaće tortilje s tunjevinom

Razgledavajući fotografije hrane na Pinterestu ugledala sam savršene domaće tortilje. Recept sam pronašla na sljedećoj stranici. Svi su sastojci isti, jedino sam mjere izmijenila, kao mjernu jedinicu koristila sam plastičnu čašu jogurta. 
Sastojci za 10 tortilja: 
x4 jogurta brašna, 
x1 žlica ulja, 
x1 žličica soli, 
x1 i pol jogurt mlake vode. 
Priprema: 
1. U posudu prosijati brašno te dodati sol, ulje i mlaku vodu. 
2. Umijesiti tijesto i podijeliti na 10 kuglica. 
3. Svaku kuglicu tijesta tanko razvaljati. 
4. U vrućoj tavi za palačinke (bez ulja) ispeći tortilje. 
5. Slagati ih jednu na drugu i pokriti kuhinjskom krpom. 
Priprema ovih tortilja nije komplicirana, sastojci su oni koje svatko ima kod kuće, mnogo su jeftinije i zdravije od kupovnih, a i okus je gotovo isti kao kod kupovnih. 

Ako ste isprobali recept, slobodno ostavite komentar. Možete poslati i fotografiju s dojmovima u poruci na Instagramu (@travel_and_cook_diary) i rado ću podijeliti u storyju.
Odlučila sam se za jedan brz i jednostavan nadjev od tunjevine, povrća i sira. 
Sastojci za nadjev: 
x tunjevina iz konzerve, 
x mini rajčice, 
x paprike, 
x naribani sir. 
Priprema: 
1. Tunjevinu ocijediti od ulja. Paprike narezati na trakice, a rajčice očistiti od sjemenki. 
2. Tortilje nadjenuti tunjevinom, paprikama, rajčicama i naribanim sirom. 
3. Preklopiti tortilje i popeći s obje strane u tavi za palačinke. 
4. Poslužiti uz umake ili salatu. 

Primjedbe