Preskoči na glavni sadržaj

Fritters

Ingredients:
-1 egg
-8 Tablespoons sugar
-1 Vanilla sugar
-1 Baking powder
-500 G flour
-500 Ml milk
-oil for frying
-powdered sugar for sprinkling.


Mix sugar with vanilla sugar and add an egg. Mix flour with baking powder add to the mixture and mix and then add milk. If the mixture is rare mixture, add more flour. Oil heat and in hot oil put a small spoon of the mixture to scorch. Should be plenty of oil, because if fritters are ''on air'' will come from the air holes and will be flat. When the fritters get a golden brown remove them in a bowl with paper to absorb fat. Sprinkle them with powdered sugar.

Recept na hrvatskom Fritule.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Liker od trava

Moja nona (baka) radi različite likere, a ja sam odlučila napraviti liker od trave jer mi je taj nekako najbolji od njenih. Ovo nije obična travarica jer obiluje raznim okusima. Liker je lako napraviti, samo se skupe sastojci, pomiješaju i procijedi se. 

Sastojci: x 3 vrha ružmarina x 3 lista bosiljka (bašelka) x 3 lista koromača x 5 listova lovora (lavrika) x 5 listova kadulje (slavuja) x 60 listova limunske trave (erba luiđa) x 1 limun na kriške x 300g šećera x 1 litra rakije.
Priprema: 1. Sve sastojke pomiješati u posudi, zatvoriti posudu i ostaviti na mračnom mjestu 30 dana. 2. Nakon 30 dana procijediti i staviti u boce. Napomena: od ove količine sastojaka dobije se oko 1, 2 litre likera.

Jednostavni muffini i cupcakes

Frendicu sam za rođendan odlučila iznenaditi jednostavnim cupcakesima koji su mi se činili kao odlična zamjena za tortu s obzirom da su najprikladniji za jedenje u autu ili ispred auta prije izlaska. 
Kako sam najzadovoljnija bila receptom za mramorne muffine, opet sam se odlučila za taj recept samo što nisam radila mramorne muffine, već pola običnih i pola s kakaom.

Muffini Sastojci za 24 muffina: 4 jaja, 40 dag šećera, 1 vanilin šećer, 40 dag brašna, 1 prašak za pecivo, 2 dcl mlijeka, 2 dcl ulja, 2 čepa ruma + 1 žlica kakaa. 
Priprema:  1. Pomiješati jaja sa šećerom i vanilin šećerom, zatim dodati mlijeko i ulje. Na kraju dodati brašno pomiješano s praškom za pecivo i 2 čepa ruma.  2. Dobivenu smjesu uliti u otprilike 2/3 košarice u kalupu za muffine. Peći na 180C oko 25 minuta. 3. Otprilike treba ostati pola smjese u koju onda dodajete žlicu kakaa i dobro pomiješate.  4. Dobivenu smjesu uliti u otprilike 2/3 košarice u kalupu za muffine. Peći na 180C oko 25 minuta.

Cupcakes 
Muffine sam od…

Hladna tjestenina od tunjevine

Ovo je idealan ručak/večera za se osvježiti od vrućina koje su počele. 
Sastojci za 2-3 osobe:
x 200g tjestenine
x 80g-160g ocijeđene tunjevine iz konzerve
x 4 žlice ocijeđenog graška iz konzerve
x 4 žlice ocijeđenog slatkog kukuruza iz konzerve
x 4 žlice majoneze.
Zapravo bi među sastojcima trebalo biti 160g tunjevine jer je takva bila ideja. Naime, računala sam da imam dvije konzerve tunjevine, a kad sam krenula s miješanjem sastojaka ispostavilo se da je u hladnjaku samo jedna.

Priprema:
1. Skuhati tjesteninu prema uputama.
2. Staviti tjesteninu u veću posudu i dodati sve sastojke i dobro pomiješati.
3. Pustiti u hladnjaku da se ohladi oko sat vremena. Naravno, kome se ne da čekati da se ručak ohladi može pojesti toplo, okus je isto fin.



Ps. Ostalo mi je sada pola konzerve graška i pola konzerve kukuruza i ne znam što s time, ako netko ima ideju ili kakav recept neka slobodno preporuči :)